Vad vet du om Finland?

Hallå gott folk!
Nu var det vääldigt länge sedan som jag var här inne och skrev, har varit så mycket annat som hänt i min värld så bloggen har väl kanske inte stått högst upp på prioriteringslistan, men nu är jag här igen och just nu känner jag mig motiverad till att skriva av mig igen. Startade faktiskt en annan liten blogg här för 4 dagar sedan, och jag tror att det var just därför som min skrivarmotivation kom tillbaka. Nog om detta.

Jo, beträffande rubriken då, vad kan ni egentligen om Finland, har ni lärt er något tack vare mina otaliga visdomar här på bloggen? Ja kära vänner, nu är det upp till bevis, jag hittade nämligen ett "Quiz" inne på dagens nyheters hemsida med frågor om vårt grannland där i öst.

Skriv gärna in era resultat som en hälsning i gästboken så får vi se om vi inte kan göra något alldeles extra för vinnaren. Jag har ännu inte gjort testet själv, tänkte göra det nu efter inlägget, så vi får väl se, kanske blir det ett reflekterande inlägg beträffande detta nästa gång jag loggar in, och förhoppningsvis så blir det något tätare frekvens i inloggningarna nu än om vi jämför med det senaste inlägget...

Hur som helst, lycka till, må bäste människa vinna. (Najs, både könsneutralt och nationell neutralitet i en och samma veva). nåja, nu ska jag sluta skriva, här kommer länken, enjoy;
http://www.dn.se/livsstil/fragesport/vad-vet-du-om-finland

finland


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fixade mumman tack vare ditt inlägg :) 14/20

2011-10-01 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0