Precis vad världen behöver, ännu en blogg

Jag brinner fortfarande för mitt kall, det om att belysa att Finland suger, det är inte det, men allt detta skrivande har fått mig att vilja skriva ännu mer, och att belysa ett så snävt område som bloggen ändå innebär kan emellanåt kännas frustrerande på grund av dess begränsningar.

Så nu kommer det att bli tillökning i bloggfamiljen, ett syskon till min nuvarande blogg det vill säga. Hur den kommer att se ut vet jag ännu inte helt säkert och det känns ganska tillfredsställande. Det blir lite som att gå i väntans tider med en fin rund gravidmage och inte riktigt veta vad som bor där inuti. Förhoppningsvis så kommer idén att födas den naturliga vägen. Känns inte så roligt att tvinga fram kreativiteten med ett kejsarsnitt.

Alltså kommer inte bloggen att uppdateras fullt så ofta som nu har varit fallet, men jag har inte hur många bröst som helst så jag kan inte ge näring till alla sidor samtidigt. Jag ser ju hellre att mina små skötebarn blir närda på rätt sätt än att jag sitter där med ett gäng svältfödda stackare som ingen ens vill ta i med tång.

Självklart får ni fortfaranade komma med förslag om bloggarna, både till finlandsuger och dessa framtida bloggar som fortfarande bara ligger på idéstadiet. Vill ni se en mer personlig blogg eller ännu en med ett ganska snävt spektrum?

Väl mött.

Kommentarer
Postat av: Ann Onym

Hahaha du skriver så jäkla roligt hela tiden :)

2009-05-02 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0