Paus

Jag kommer att ta en liten paus ifrån bloggen nu, jag ska nämligen arbeta på ett annat fartyg ett tag framöver och vet inte riktigt när jag kommer att ha tillgång till internetuppkoppling igen.

Hur som helst så vill jag rikta ett stort tack till er som läser, det har varit väldigt roligt att följa statistiken på hur många ni faktiskt är där ute som orkar läsa mina haranger av svammel och det har varit jäkligt kul att få era kommentarer.

Ett extra stort tack till er som var delaktiga i fejsbook-exprimentet också. Något otippat, men jag vill avsluta med en finsk mening som jag har snappat upp på vägen.

 Väl mött!

Minä rakastan sinua, kunnes sinnun rahat loppuu.

Kommentarer
Postat av: missdiva

och den finska meningen betyder????

2009-05-28 @ 09:58:11
Postat av: Mille

DET VAR JU JAG SOM LÄRDE DIG DEN :D hahahhaha.. fan va kul :P

2009-06-15 @ 00:49:13
Postat av: Anonym

MM ja läser för ja bor i finland o vill veta va du riki kommer på föö nåt

de däfö kanske statistiken blir mer

o slut o morka finland

ja kan int rå att ja bor här

men ja är svenskspråkig!!

typ ja orkar int mer typ vem bryr va du skriver om finland, kanske finsk-hatare men I'm NOT finsk språkig

2009-06-16 @ 13:29:53
Postat av: Anonym

FINLAND SUGER, SVERIGE ÄGER. SÅ ENKELT ÄR DET!!!!!!

2009-09-28 @ 10:08:16
Postat av: Fanny

Fin blogg :)

2009-12-05 @ 11:04:46
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frasen kommer att förklaras närmare när tillfälle ges. =P



2009-12-05 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0