Växtvärk

Ja, alltså nu är det inte jag som har det, och inte mina växter heller om det nu var någon underfundig som tänkte den tanken, nej vi pratar naturligtvis om bloggen.

Eller ja, naturligtvis var väl att ta i.. men nu tittade jag på statistiken över hur många som har besökt den och jag säger bara, blondinberra se upp...

Hmm ja, alltså.. fortsätter det med denna galopperande utveckling så kommer jag ju att börja tjäna pengar, dom kanske till och med gör en film om mig XXXXXXX den siste frihetshjälten, jag lär ju sluta mina dagar med kniven i ryggen på en finlandsfärja om det kommer till finsk kännedom vem jag är.. hihi..

Hur som helst, kolla den blåa pilen, vilken stigning, en sån raket! Säg den börs-VD som inte skulle vilja ha den utvecklingskurvan hos hos sitt företag, och det efter två dagar, hahaha

tvådagar

Kommentarer
Postat av: Cia

Du får skaffa en bodyguard. I got your back :P

2009-01-27 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0