Ang: Självständighetsdagen

I söndags skrev jag att det skulle trilla in nya spännande inlägg med fakta om Finland, men vad hände sen då, inte ett endaste inlägg lades upp, ej heller något under måndagen.

Anledningen till detta har inte med er läsare att göra, den där misstänkta matförgiftningen blev helt enkelt värre och er tappre krönikör blev helt enkelt för feberyrig för att kunna fullfölja sina skriftliga löften.

Nu när självständighetsdagen är över och det nästan är ett helt år till nästa så kan jag efter detta inlägg åtminstone avlägga ett löfte som är enklare att hålla, jag ska helt enkelt inte skriva så mycket vänliga ord om Finland igen som jag gjorde där i söndags.

Innan jag går tillbaka in i mitt syniska skal så skulle jag vilja visa en liten film om just Finland, en reklamfilm som jag hittade i söndags, en film som propagerar för att det skulle kunna vara riktigt trevligt att åka dit och insupa landets kultur. Ja, bedöm själva helt enkelt, mycket nöje.

Ha en fin dag allihopa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0